rip depp

hej alla sötnosar!
nu är jag back on track eller vad man ska kalla det. Har haft en jävligt lugn helg och lite så! Igår på dagen åkte jag och solade, sen åkte jag hem och åt semla och middag med familjen haha! Sen drog jag till skogås och träffade mina kära kusiner! När jag skulle hem blev det lite knas haha, jag är sååååå klantig .. fy. Först hinner jag till tåget precis, sitter och väntar i 10 min kanske, sen när tåget kommer missar jag det?! Jag förstår inte.. men jaja.. hehe.. så börjar springa till bussen, så hinner jag preecis med den. Jag kliver av vid handen så går det ingen buss?! så jag ba men jaha, får väl gå hem då.. men gick inte iallafall, det löste sig ;) lite kul ändå haha..

nu sitter jag och dricker lite te och kollar på elsas värld, haha .. men bye bye puss :)


gammal bild på mig och min syster !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0